سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترندهای وب


برای پاسخ به این سوال که پکیج چیست باید گفت: پکیج وسیله ای پرکاربرد و متداول است که آب گرم گرمایش و رادیاتور را تامین می کند و نیازی به نصب در موتورخانه های قدیمی و آبگرمکن ندارد. . با کمک این دستگاه امکان استفاده از سیستم گرمایش از کف با فن ها فراهم می شود و بر خلاف کاربرد زیاد آن معمولا کم مصرف است. برای آشنایی بیشتر با نحوه عملکرد و مزایای این سیستم گرمایشی قدرتمند، توصیه می کنیم در این مقاله با ما همراه باشید.

فرقی نمی کند که در شمال کشور زندگی می کنید یا در شرق و غرب، زمانی که هوای سرد شروع می شود، به منبع هوای گرم نیاز دارید. در حال حاضر این پکیج یکی از پرطرفدارترین سیستم های گرمایشی است که خانه را به صورت آنی گرم می کند و به عنوان جایگزینی عالی برای موتورخانه ها شناخته می شود. این سیستم زیبا علاوه بر تولید گرما، آب گرم را تامین می کند و استفاده از آن بسیار آسان است. زیرا برخلاف موتورخانه تجهیزات گسترده ای ندارد و آب گرم مورد نیاز برای تامین گرمای محیط به سرعت تولید می شود.

پکیج چیست؟

پکیج شباهت زیادی به آبگرمکن دیواری دارد اما با این تفاوت که علاوه بر تامین آب گرم مصرفی، افزایش دما را در محیط های مختلف ساختمان و در زمستان سال این مدل بر عهده دارند. سیستم گرمایش به طور موثر کار می کند اگر عملکرد این ابزار را از نزدیک مشاهده کنید، در هر قسمت از ساختمان احساس فعالیت خواهید کرد. از آشپزخانه گرفته تا توالت و حمام، سیستم پکیج با هر بار باز شدن شیر آب گرم فعال می شود و آب گرم فورا در دسترس است. علاوه بر این پکیج می تواند گرمای لازم در خانه مانند موتورخانه و سایر سیستم های گرمایشی را تامین کند و با اتصال لوله ها به بخاری ها و سیستم های گرمایشی زیر زمین گرمای مطبوعی در خانه ایجاد شود. تعمیر پکیج ایران رادیاتور  خود را به نمایندگی پکیج ایران رادیاتور  بسپارید.


پک دیواری چیست؟

پکیج ها از نظر ساختاری به دو مدل کف و دیوار تقسیم می شوند که مدل دیواری رایج تر و محبوب تر است. همانطور که از نام آن پیداست این مدل به راحتی بر روی دیوار نصب می شود و نسبت به مدل کفپوش فضای کمتری را اشغال می کند. همچنین بهترین انتخاب برای نصب داخلی ساختمان ها و خانه های با متراژ کم است. زیرا در اندازه های کوچکتر ساخته می شود و به راحتی در آشپزخانه و کمد قرار می گیرد.

به طور کلی پک های دیواری گزینه ای اقتصادی هستند و گرمای مورد نیاز در فضاهای کوچک را تامین می کنند. یکی دیگر از مزایای این مدل از سیستم گرمایشی قابلیت نصب در فضاهای باز و بسته است که بدون مشکل بر روی دیوار داخل بالکن یا تراس نصب می شود.

پک دیواری چگونه کار می کند؟

هنگامی که شیر آب گرم را باز می کنید، سنسورهای جریان آب روشن می شوند و سپس مشعل مشتعل می شود. به این ترتیب مبدل حرارتی آب را گرم کرده و از طریق سیستم لوله کشی به دست شما می رسد. برخی از مدل های دیواری دارای دو مبدل حرارتی هستند که بخشی از آب ورودی را با استفاده از گرمای گاز خروجی و یک ترموستات برای کنترل میزان گاز ورودی به مشعل گرم می کنند. بنابراین، دمای از پیش تعیین شده به راحتی کنترل می شود.